Jurassic Park e o serie de filme care se bazează pe romanul cu acelaşi nume scris de Michael Crichton.

Drepturile de autor asupra cărții lui Crichton au fost licitate de studiouri precum Warner Bros., Columbia TriStar, 20th Century Fox și Universal, chiar dinaintea publicării.

Spielberg, susținut de Universal Studios, a achizițonat drepturile asupra romanului înaintea apariției acestuia, în 1990, iar Crichton a fost el însuși angajat de către studio pentru încă 500.000 de dolari pentru a adapta romanul într-un scenariu propriu-zis.

Primele 3 filme din seria Jurassic Park s-au lansat în 1993, 1997, respectiv 2001. Următoarele trei (sub numele Jurassic World) în 2015, 2018 și 2022.

Această aventură plină de energie cu dinozauri a cucerit publicul american de la lansare.

Jurassic Park (1993, r. Steven Spielberg) – Încasări internaţionale: 1.099.699.003 $.

Filantropul miliardar John Hammond (Richard Attenborough) și o echipă de oameni de știință ai companiei sale creează un parc de distracţie cu dinozauri clonaţi, parcul aflându-se pe o insulă ficțională din apropierea statului Costa Rica, numită Insula Nublar (Insula Ceţoasă).

Acesta îi invită în avanpremieră să viziteze parcul pe paleontologii Alan Grant (Sam Neill) şi Ellie Sattler (Laura Dern), matematicianul Ian Malcolm (Jeff Goldblum) şi pe proprii săi nepoţi, Tim (Joseph Mazzello) şi Lex (Ariana Richards). Ceea ce invitaţii găsesc pe această insulă luxuriantă sunt dinozauri adevăraţi.

Teoretic, e un minunat loc de refugiu, dar cum printre speciile readuse la viaţă trăiesc tiranozauri, velociraptori şi un T-Rex, e de la sine înţeles că se va lăsa cu ţipete şi morţi.
Dar cum au fost readuși dinozaurii la viață?! În urmă cu 100 de milioane de ani în urmă, existau țânțari ca în ziua de azi. Ei se hrăneau cu sângele dinozaurilor. Uneori, după ce înţepau un dinozaur, țânțarii aterizau pe creanga unui copac și erau prinși în sevă. După mai mult timp, seva se întărea şi se fosiliza, asemenea unui os de dinozaur, păstrându-l pe ţânţar înăuntru.

Această sevă fosilizată, numită chihlimbar, a aşteptat milioane de ani, cu ţânţarul înăuntru, venirea savanţilor din parcul Jurassic. Folosind tehnici sofisticate, au extras sângele conservat din ţânţar şi SURPRIZĂ!!! ADN de dinozaur! Un lanţ ADN complet conţine 3 miliarde de coduri genetice. Fiind aşa vechi, e plin de găuri. Aici intervin geneticienii parcului.
Supercomputere puternice şi dispozitive de divizat genele au descompus lanţul în câteva minute. Imaginile din realitatea virtuală le indică geneticienilor găurile din secvenţa ADN. Au folosit ADN-ul unei broaşte pentru a umple găurile şi a desăvârşi codul.

Omul din spatele acestui „experiment” e nimeni altul decât doctorul Henry Wu (B.D. Wong), care joacă în acest prim film dar și în a doua trilogie, Jurassic World.

În parte, e un film catastrofic, deoarece apar probleme când insula e răvăşită de o furtună tropicală şi întrerupe alimentarea cu energie electrică. Astfel, eroii noştri trebuie să lupte pentru supravieţuire, deoarece dinozaurii flămânzi caută hrană prin rezervaţie. Jurassic Park e un film plin de efecte speciale ameţitoare.

Lumea Dispărută: Jurassic Park / The Lost World: Jurassic Park (1997, r. Steven Spielberg) - Încasări internaţionale: 618.638.999 $.

Acțiunea filmului se petrece la patru ani după evenimentele din Jurassic Park. Pe o insulă părăsită, dinozaurii au supraviețuit în secret și le-a fost permis să trăiască liberi. În intervalul dintre cele două evenimente, John Hammond pierde controlul companiei sale, InGen, în favoarea nepotului său, Peter Ludlow. Ludlow adună o echipă cu scopul de a aduce animalele înapoi pe continent pentru a avea venituri și pentru a spăla reputația companiei.

Hammond (Richard Attenborough) îl cheamă pe Malcolm (Jeff Goldblum) la el acasă unde îi spune despre Isla Sorna, cunoscut și ca „Situl B”, unde dinozaurii erau clonați și crescuți câteva luni după care erau mutați pe Isla Nublar, locația parcului. Au fost abandonați în „Situl B” după un uragan. Hammond îi cere lui Malcolm să se alăture unei echipe care va merge la „Situl B”, unde să îl oprească pe Ludlow în acțiunea sa de a exploata insula pentru InGen și să ajute să păstreze insula ca o rezervație naturală. Malcolm refuză inițial, dar acceptă după ce află că iubita sa, Sarah Harding (Julianne Moore), face parte din echipă și se află deja acolo, în vreme ce restul i se vor alătura după 3 zile.

Malcolm se întâlnește cu cei din echipa sa: inginerul de vehicule Eddie Carr și producătorul de documentare Nick Van Owen (Vince Vaughn). La tabără o descoperă pe fiica sa Kelly, care s-a ascuns în trailer. Cele două grupuri se confruntă una cu cealaltă în fața pericolului extrem și trebuie să se unească pentru propria supraviețuire. De această dată, un Tyranosaurus va ajunge pe continent şi va face prăpăd  prin San Diego.

Jurassic Park III (2001, r. Joe Johnston) - Încasări internaţionale: 368.780.809 $.

Din păcate ultima parte a acestei prime trilogii lansată în 2001 este şi cea mai slabă din cele 3 filme. Se pare că scenariştii au rămas în pană de idei, fiind cel mai scurt film din toată seria, ţinând doar o oră jumate.

Doctorul Alan Grant (Sam Neill) e unul dintre cei mai vestiti paleontologi din lume, dedicându-şi întreaga viaţă studiului dinozaurilor, dar nu şi-a imaginat niciodată că se va trezi faţă în faţă cu ei… din nou. În urmă cu 8 ani, el a fost foarte sceptic cand a acceptat o invitaţie din partea lui John Hammond, un om de afaceri aventurier. Sperând să le obţină aprobarea, Hammond le-a oferit câtorva colegi şi oameni de ştiinţă o excursie la compania InGen, o atracţie turistică localizată pe Isla Nublar, o insulă îndepărtată lângă Costa Rica. Scăpând ca prin urechile acului de moarte, Grant a fost forţat să păstreze tăcerea cu privire la acest incident. Deşi personal destul de zguduit de acest eveniment, angajamentul său de a studia dinozaurii a rămas intact.

8 ani mai tarziu, disperat să finanţeze cercetarea pentru noua sa teorie privitoare la inteligenţa Velociraptor-ilor, Grant este foarte vulnerabil atunci când bogatul aventurier Paul Kirby (William H. Macy) şi soţia sa, Amanda (Tea Leoni), îl abordează cu o propunere de nerefuzat. Îi vor da bani dacă el îi va însoţi într-un tur aerian la Insula Sorna. Însoţit de protejatul său, Grant suspectează că ceva nu e în ordine atunci când pilotul se pregăteşte de fapt să aterizeze pe insulă. Dar o creatură enormă apare în calea avionului forţându-l să se prăbuşească în junglă.

Eşuat din nou pe o insulă populată de dinozauri clonaţi, Grant descoperă în final adevăratul motiv pentru care cei doi l-au invitat să-i însoţească în această expediţie. De fapt, excursia era o misiune de căutare şi salvare. Cei doi Kirby, divorţaţi şi făcând parte acum din clasa mijlocie, s-au reunit pentru a-şi găsi băiatul în vârstă de 12 ani, Eric, care a dispărut în timp ce se afla în vacanţă cu prietenul Amandei.

În plus, Grant nu a fost niciodată pe insula Sorna. Acum ei încearcă să-l găsească pe Eric şi să găsească un mod de a scăpa cu viaţă. Prinşi pe insulă, Grant şi camarazii săi descoperă câteva adevăruri dureroase: unele dintre animalele preistorice posedă abilităţi avansate de a comunica între ele, iar fiorosul T-Rex are un competitor pe măsură. Grupul trebuie să se lupte cu noile creaturi incluzând masivul Spinosaurus, care poate vâna atât în apă cât şi pe uscat şi nu în ultimul rând Pteranodon-ul zburător.

Filmările pentru Jurassic Park 3 au început pe 30 august 2000 în Hawaii, iar după 4 săptămâni de filmări în insulele Oahu, Molokai şi Kauai, cineaştii s-au mutat la Universal Studios. Povestea pentru Jurassic Park III nu este o adaptare după un roman de Michael Crichton, dar utilizează personajele create de autor.

Jurassic Park III adaugă la această „moștenire” o poveste originală care continuă să exploreze fascinația oamenilor față de dinozauri. Regizorul Joe Johnston spunea: "L-am însoțit pe Jack Horner în 3 expediții de cercetare. Am descoperit un dinte de T-Rex îngropat în pământ acum mai bine de 65 milioane de ani, nefiind atins niciodată de vreun om.” Stan Winston, creatorul dinozaurilor, declara: "Fiecare copil crește dorind să ştie despre aceste creaturi care au străbătut pământul înainte ca noi s-o facem”.

Jurassic World (2015, r. Colin Trevorrow) - Încasări internaţionale: 1.671.537.444 $.

Au trecut 22 de ani de la evenimentele din Jurassic Park, iar acum extraordinarul parc de distracţii imaginat de John Hammond se intitulează Jurassic World şi este una dintre cele mai râvnite destinaţii turistice de pe glob, al cărui „șef” e un bogătaș pe nume Masrani (Irrfan Khan).

Dacă în primul film nu au reușit să deschidă parcul pentru public, acum noul parc are vizitatori. Doar că numărul de vizitatori scade constant. Pentru a atrage din nou vizitatori, corporaţia Masrani, deţinătoarea parcului, dă ordin să se creeze un alt dinozaur, „mai mare, mai fioros și cu mai mulți dinți”, numit Indominus Rex, care are gene încrucișate de la mai multe specii, astfel calitățile sale de prădător întrecând orice fel de așteptări.

Frații Gray şi Zach Mitchell sunt trimiși de părinții lor, aflați în prag de divorț, pe insula Nublar la mătușa lor Claire (Bryce Dallas Howard), care e și managerul parcului, pentru o vacanță de vis. Dar ce se întâmplă când Indominus Rex evadează și ucide orice ființă vie care-i apare în cale?!

E chemat Owen Grady (Chris Pratt), un fost militar care iubește dinozaurii și care a reușit să creeze o legătură cu patru velociraptori: Blue, Delta, Charlie și Echo. Owen e un erou în adevăratul sens al cuvântului. Lucrând undeva pe insulă, el nu suportă modul în care Jurassic World Corporation se poartă cu aceste animale. El respectă acesti creaturi dispărute de 65 de milioane de ani și e fericit când poate să fie de folos.

Capul răutăților este Vic Hoskins (Vincent D’Onofrio), șeful InGen. Scopul acestuia e ca dinozaurii să fie dresați și să fie trimiși în război în locul oamenilor. Ceea ce uită el e că dinozaurii nu sunt animale de casă.

Colin Trevorrow nu a făcut rabat la bani pentru realizarea dinozaurilor. Sunt așa de bine creați, încât veți avea senzația că sunt vii. În plus, se mișcă mult mai realist față de versiunile anterioare... Doar au trecut 22 de ani! La capitolul efecte vizuale nu e nicio șansă să plecați dezamăgiți. Jurassic World are numeroase twist-uri și e un film care vă va ține cu „sufletul la gură”.

Ca fapt divers, avem toate șansele să vedem un parc cu dinozauri în realitate, pentru că o echipă de cercetători de la Universitatea Universitatea Imperial College din Londra a descoperit o serie de fragmente osoase ale unor dinozauri din Cretacic.

În țesuturile moi examinate de specialiști, s-au găsit urme de structură similare colagenului. Paleontolgul Susannah Maidment a explicat că și dacă ar găsi urme de AND, pentru a putea reconstitui un dinozaur ca în Jurassic Park, ar fi nevoie de genomul complet al acestor animale.

Jurassic World: Un regat în ruină / Jurassic World: Fallen Kingdom (2018, r. J.A. Bayona) - Încasări internaţionale: 1.310.466.296 $.

În această continuare, Claire și Owen încearcă să salveze cât mai mulți dinozauri de pe insula parăsită a Jurassic World-ului, atunci când un vulcan stă să erupă din clipă în clipă amenințând speciile cu dispariția.

Prima parte a acțiunii se petrece pe ghinionista insulă, a doua jumătate a filmului ne trimite în conacul Lockwood. Părăsirea aparent definitivă a insulei este încheiată cu un moment trist ce pare să marcheze finalul unei ere. Deși ocupă un spațiu cu mult mai restrâns, vila Lockwood oferă numeroase scene cu atât mai palpitante și chiar cu un gust nou, după ce toate filmele de până acum și-au dezlănțuit dinozaurii în spațiile vaste insulare.

Este elaborată relația dintre Owen și Blue așa cum poate ar fi trebuit s-o facă primul film, relație care s-a dezvoltat de când velociraptorul a ieșit din ou. Mi s-a părut mai ușor de această dată să prind simpatie față de dinozaurul favorit al lui Owen.

Și asta s-a putut întâmpla în mijlocul dezlănțuirii de scene de acțiune. Jeff Goldblum are un rol dezamăgitor de mărunt, cu toate că apare în două scene (cred că a fost filmată una singură împărțită în două). Întoarcerea sa este doar pentru un efect mai dramatic pentru începutul și sfârșitul filmului, discursul lui subliniind gravitatea întâmplărilor şi punând bazele ultimului film al trilogiei.

Jurassic World: Dominatia / Jurassic World: Dominion (2022, r. Colin Trevorrow) - Încasări internaţionale: 115.273.000 $ (prima săptămână).

Au trecut 4 ani de la evenimentele din Jurassic World: Fallen Kingdom, iar acum dinozaurii au pus stăpânire pe planetă, detronând firava specie umană din vârful lanțului trofic.

Eroii noștri, Claire (Bryce Dallas Howard) și Owen (Chris Pratt), s-au retras în pustietate pentru că au asupra lor un bun de neprețuit pentru cei care continuă să se joace de-a Dumnezeu cu ingineria genetică: pe Maisie (Isabella Sermon), clona perfectă. Cei doi își dedică viața pentru a salva aceste creaturi dispărute cu 65 de milioane de ani în urmă. Acum a fost creat un loc special pentru aceste creaturi unde să fie în siguranță, în munții Dolomit din Italia.

Cronica aici.

Din aceeasi categorie...

La Croisade, o comedie captivantă cu Louis Garrel și Laetitia Casta despre noile generații în fața schimbărilor climatice

Prezentat la Cannes în secțiunea Cinema for the Climate, Cruciada copiilor / La Croisade, este noul film al lui Louis Garrel, distribuit de Independența Film în cinematografe din 12 august.

Bullet Train: Acțiune, aventuri și umor în cel mai bun film al verii - Trenul Asasinilor

Din acest weekend putem vedea la cinema Bullet Train, cel mai nou film al regizorului specializat în filme de acţiune, David Leitch.

Kajillionaire de Miranda July prezentat în premieră la cineclubul F-Sides

Primul cineclub românesc dedicat exclusiv filmelor făcute de femei – F-Sides Cineclub lansează o nouă serie de proiecții în premieră în cinematografe din Bucuresti si din țară.

Documentarul de investigație în focus la fARAD 2022

Festivalul internațional de film documentar fARAD revine la Arad între 7-11 septembrie 2022 pentru a noua ediție, dedicată documentarului de investigație.

Regizorul și producătorul Dan Chișu vine la CineFAN.podcast

Regizorul și producătorul Dan Chișu a venit la CineFAN.podcast cu cele mai interesante și inedite povești pe care le-a trăit până acum!

Balaur - Din 9 septembrie în cinematografe

Filmul lui Octav Chelaru îi are în rolurile principale pe Mălina Manovici și Alexandru Papadopol şi este inspirat din fapte reale.

Caravana filmului românesc se va afla la Slănic Moldova, în perioada 3-7 august

Caravana filmului românesc – Capodopere ale cinematografiei naționale ajunge pentru prima dată în frumoasa stațiune Slănic Moldova.

Programul Festivalului Anonimul 2022

A fost anunțat programul celei de-a 19-a ediții a Festivalului Internațional de Film Independent ANONIMUL 2022.

Nichelle Nichols, Uhura din seria originală Star Trek, moare la 89 de ani

Actriţa americană Nichelle Nichols, cunoscută pentru rolul Lt. Nyota Uhura din seria originală Star Trek, a murit în noaptea de sâmbătă spre duminică la vârsta de 89 de ani, a anunţat duminică familia ei într-un comunicat. ...

Metronom - premiat la Jerusalem Film Festival

Filmul Metronom, în regia lui Alexandru Belc, a fost distins seara trecută cu Premiul Nechama Rivlin pentru cel mai bun film internațional la Jerusalem Film Festival.

Brad Pitt și Sandra Bullock te așteaptă la cinema în Trenul Asasinilor

Ce poate fi acum mai “fierbinte” decât canicula? Un film de acțiune care ne ține pulsul ridicat, cu Brad Pitt și Sandra Bullock, desigur!

Mariupolis 2 deschide Festivalul Anonimul 2022

Regizat de regretatul Mantas Kvedaravičius, Mariupolis 2, care a fost prezentat în premieră mondială în luna mai la Cannes, va deschide cea de-a 19-a ediție a Festivalului Internațional de Film Independent ANONIMUL 2022. ...

Vedetele au intrat în Gaşca Animăluţelor DC la avanpremiera specială de la Cineplexx

Evenimentul de lansare a animației Gașca Animalutelor DC / DC League of Super-Pets de marți, 26 iulie, a adus cele mai simpatice animaluţe de supereroi pe marele ecran de la Cineplexx Băneasa și față în față cu vedetele care au dublat animația și cop...

Caravana filmului românesc revine în Parcul Municipal din Onești

Caravana filmului românesc – Capodopere ale cinematografiei naționale revine în Parcul Municipal din Onești în perioada 31 iulie – 6 august, cu noi surprize pentru iubitorii de film românesc.

Thrillerul psihologic Spre Nord, selecționat la Festivalul de Film de la Veneția 2022

Spre Nord, debutul în lung metraj al regizorului Mihai Mincan, va fi prezentat în premieră la cea de-a 79-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Veneția.

Grota / Il buco, o experiență cinematică mistică, din 29 iulie în cinematografe

Filmul câștigător al Premiului Special al Juriului la Festivalul de la Veneția 2021 poate fi văzut în cinematografele din România, distribuit de Independența Film.

Documentarele Maria, inima României și Regele Mihai: Drumul către casă, la BIFF 2022

Bucharest International Film Festival este cel mai longeviv și singurul festival de film din București cu o competiție internațională dedicată lung metrajului.

Video: Şerban Pavlu, Claudiu Bleonț și Ana Baniciu - voci în animația Gaşca Animăluţelor DC

Gaşca Animăluţelor DC are premiera în cinematografe pe 29 iulie și a adunat o listă de actori, influenceri și jurnaliști ca voci de dublaj în limba română pentru cea mai nouă animație de la Warner Bros. Pictures.

Deliric și Ana Maria Brânză, cot la cot pentru sport, la Cineplexx

Play Smart by Cineplexx - evenimentul ce îmbină baschetul și educația.

Festivalul de Film și Istorii Râșnov: Documentare internaționale și proiecții speciale

Ediția a XIV-a a Festivalului de Film și Istorii Râșnov aduce în fața publicului din România 12 documentare internaționale și două proiecții speciale din 11 țări.

Caravana Metropolis - Cinema în aer liber revine la Sibiu

Caravana Metropolis - Cinema în aer liber aduce și anul acesta la Sibiu 6 dintre cele mai bune filme din ultimul an, cu distincții importante la festivaluri de film internaționale prestigioase și 4 ateliere de creație. ...

BIFF invită cineaștii români să-și înscrie producțiile în secțiunea Film Românesc

Bucharest International Film Festival invită cineaștii români să își înscrie producțiile la secțiunea Film Românesc.

Great Freedom a câştigat Trofeul Ceau, Cinema! 2022

Co-producţia austriaco-germană Marea libertate / Grosse Freiheit / Great Freedom (2021) a câştigat marele premiu la a noua ediţie a Festivalului Ceau, Cinema! de la Timişoara.

Programul FILM+ lansează apelul de proiecte pentru tinerii cineaști - ediția a VII-a

Cineaștii la început de carieră din România, Serbia, Bulgaria, Republica Moldova și Ucraina sunt invitați să își înscrie proiectele la cea de-a VII-a ediție a FILM+.

Seria care a inspirat cel mai așteptat film original Netflix al verii: The Gray Man cu Ryan Gosling

Cartea sau filmul? Ambele! Dar, de data aceasta, noi îți recomandăm să începi cu cartea! De ce?

Evenimente

KINOdiseea Open Air revine între 23 august și 3 septembrie în București

Noutati Home Entertainment

The Matrix Resurrections pe 4K UHD (Steelbook si plastic), Blu-ray si DVD

Pro Video ne aduce al patrulea film din seria Matrix după Matrix (1999), The Matrix Reloaded (2003) și The Matrix Revolutions (2013). The Ma...

Ultimele Stiri

La Croisade, o comedie captivantă cu Louis Garrel …

08-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

12 celebrități intră în junglă în show-ul Sunt cel…

Sunt celebru, scoate-mă de aici! este show-ul de televiziune care supune celebritățile la provocări extreme și le pune față-n față cu cele mai mari fobii ale lor.

08-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Bullet Train: Acțiune, aventuri și umor în cel mai…

06-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

They Live și Christine de John Carpenter - în augu…

Serile de duminică din luna august la Warner TV sunt dedicate fanilor filmelor horror, iar producții de gen devenite cult vor fi difuzate de la ora 22:00.

06-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Kajillionaire de Miranda July prezentat în premier…

06-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

Documentarul de investigație în focus la fARAD 202…

06-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

Regizorul și producătorul Dan Chișu vine la CineFA…

05-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

Caravana Românii au talent pleacă în căutarea eroi…

Cea mai mare scenă a talentului din România se pregătește pentru a-i primi pe concurenții unui nou sezon, pe aceia care au realizat că este momentul să facă cel mai...

04-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Rendez-vous cu Tudor Mușatescu și... Rodica Popesc…

Duminică, 7 august, la ora 16.00, pe TVR 3, Casa de Producție TVR vă propune să urmăriți: Rendez-vous cu Tudor Mușatescu și... Rodica Popescu-Bitănescu.

04-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Balaur - Din 9 septembrie în cinematografe

04-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

KINOdiseea Open Air revine între 23 august și 3 se…

Cea de-a XIV-a ediție a KINOdiseea – Festivalul Internațional de Film pentru Publicul Tânăr (open air) revine în București, de astă dată în Parcul Obor, în perioada 23 august -...

03-08-2022 | Eveniment | Emanuel Lazarescu

Din 17 august, pe VOYO, abonații se pot bucura de …

Au mai rămas doar câteva zile până când aventurile lui Doru, băiatul de la țară care-și schimbă viața și se mută... La Oraș vor putea fi urmărite, în exclusivitate, pe...

02-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Caravana filmului românesc se va afla la Slănic Mo…

02-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

Filmele romantice din seria Vara Iubirii continuă …

Și în luna august duminica este ziua dedicată romantismului la DIVA și sunt difuzate filme din seria Vara Iubirii.

02-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Programul Festivalului Anonimul 2022

01-08-2022 | CineStuff | Emanuel Lazarescu

Premiere, cine-concerte și invitați de 5 stele la …

Pentru Festivalul Internațional de Film Transilvania, întâlnirea cu publicul orădean a însemnat dragoste la prima vedere.

01-08-2022 | Eveniment | Emanuel Lazarescu

Ei sunt primii 18 artiști și sportivi care au acce…

Filmările pentru noul sezon al emisiunii Splash! Vedete la apă sunt în toi, iar primele sărituri și primele note s-au acordat deja concurenților care au pășit entuziasmați pe toate cele...

01-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu

Serialul Pup-o, mă! se lansează la Prima TV din ac…

Aventură, mult umor și o distribuție de zile mari. Asta le aduce din toamna lui 2022 Prima TV telespectatorilor în serialul Pup-o, mă!

01-08-2022 | TV & Online | Emanuel Lazarescu