Sinopsis Metrobranding
Daca vesticii erau obisnuiti sa aleaga dintre sute de branduri, in Romania oamenii traiau o cu totul alta experienta: o singura marca pentru fiecare produs. De aici si importanta pe care aceste monobranduri au avut-o in vietile celor care le realizau dar si a celor care le foloseau.
Salteaua Relaxa, tenisii de Dragasani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni si masina de cusut Ileana, odata staruri ale epocii de aur, sunt personajele filmului nostru.
Aceste cinci branduri au avut destine spectaculoase. Au aparut aproximativ in acelasi timp, odata cu industrializarea socialista, si in timp ce in jurul fabricilor care le produceau rasareau orase peste noapte, brandurile respective deveneau obiecte de cult in visele si in viata de zi cu zi a fiecarui roman.
Filmul va folosi materiale de arhiva din perioada comunista si reclame color ale acestor monobranduri. Vom explora si exploata si glumele autentice din folclorul popular facute pe seama lor.
Detalii tehnice Metrobranding
Tara
Romania
Ecran
Normal (1.85:1)
Culori
Regia
Scenariu
Producatori
Imagine
Montaj