S-a lansat spotul de promovare pentru Noaptea Devoratorilor 2013 si site-ul devoratori.ro.

Prin acesta executie organizatorii au incercat sa aduca evenimentul mai aproape de public asa ca s-au indreptat catre locuri in care sa poata intalni oameni pe care sa-i transforme in devoratori.

Gandul din spatele acestui spot si a platformei online a fost sa transforme cat mai multi oameni in devoratori, asa ca s-au pozitionat comod in sala de la Cinema Patria intr-o duminica oarecare, dar nu oricum ci transformati in zombies.

Reactiile nu au intarziat sa apara, iar organizatorii au filmat intreaga intamplare transformand-o in spotul de promovare NDP 2013. Nu s-au oprit aici, dupa experimentul de la Cinema Patria, a urmat o plimbare in Centrul Vechi, unde au cules si mai multe reactii. Impatimitii reclamelor, dar si fanii zombies ii pot gasi pe devoratori.ro, unde isi continua misiunea de contaminare.

Conceptul Zombies a pornit de la observatia ca, atunci cand esti realmente pasionat de ceva, undeva la limita obsesiei, acel ceva devine un fel de prada, pe care o urmaresti pana cand nu mai are nicio sansa de scapare. Comparatia intre pasionati si zombies a venit cumva natural: ambele sunt creaturi ale noptii care vaneaza obsesiv singurele lucruri care ii intereseaza. In fiecare pasionat de publicitate exista niste monstri devoratori de tot ce este interesant, actual si out of the ordinary. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este reuniunea anuala a acestor creaturi. Bogdan Ivascu, Senior Account Manager Tempo Advertising.

Conceptul de comunicare a fost dezvoltat de agentia Tempo Advertising. Echipa care a contribuit la proiect este formata din Gabriel Mihailescu Art Director, Iulia Soare Copywriter, Viorel Holovaci Senior Art Director si Bogdan Ivascu Senior Account Manager.

Declinarea si implementarea conceptului pe mediile digitale este realizata de catre agentia Republika Interactive. Echipa a dezvoltat proiectul este alcatuita din: Justin Kadima - General Manager, Stefania Kadima - Managing Partner, Cosmin Merisescu - Chief Technical Officer, Nelutu Ungureanu - Web Developer, Enoh Barbu -Web Developer, Dan Buruiana - Art Director, Mihai Rancea - Web Designer, Raluca Irimia - Account Manager, Rodica Grad - Copywriter, Oana Marin - Community Manager.

Accesul la eveniment se face incepand cu ora 20:00. Programul evenimentului este urmatorul:

Live DJ Mongol / 20:30 - 21:15

Stand Up Comedy / Mihai Bobonete / 21:15 - 21:45

Proiectie spoturi / 22:00 - 23:20 / 23:40 - 01:00 / 01:20 - 02:40 / 03:00 - 04:20

Happening-uri surpriza / 20:00 04:00

Biletele sunt disponibile in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si in Magazinele Germanos.

Spotul poate fi vizionat aici: http://www.youtube.com/watch?v=cZOYtf9Pd3M

S-a lansat spotul de promovare pentru Noaptea Devoratorilor 2013 si site-ul devoratori.ro.

Prin acesta executie organizatorii au incercat sa aduca evenimentul mai aproape de public asa ca s-au indreptat catre locuri in care sa poata intalni oameni pe care sa-i transforme in devoratori.

Gandul din spatele acestui spot si a platformei online a fost sa transforme cat mai multi oameni in devoratori, asa ca s-au pozitionat comod in sala de la Cinema Patria intr-o duminica oarecare, dar nu oricum ci transformati in zombies.

Reactiile nu au intarziat sa apara, iar organizatorii au filmat intreaga intamplare transformand-o in spotul de promovare NDP 2013. Nu s-au oprit aici, dupa experimentul de la Cinema Patria, a urmat o plimbare in Centrul Vechi, unde au cules si mai multe reactii. Impatimitii reclamelor, dar si fanii zombies ii pot gasi pe devoratori.ro, unde isi continua misiunea de contaminare.

Conceptul Zombies a pornit de la observatia ca, atunci cand esti realmente pasionat de ceva, undeva la limita obsesiei, acel ceva devine un fel de prada, pe care o urmaresti pana cand nu mai are nicio sansa de scapare. Comparatia intre pasionati si zombies a venit cumva natural: ambele sunt creaturi ale noptii care vaneaza obsesiv singurele lucruri care ii intereseaza. In fiecare pasionat de publicitate exista niste monstri devoratori de tot ce este interesant, actual si out of the ordinary. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este reuniunea anuala a acestor creaturi. Bogdan Ivascu, Senior Account Manager Tempo Advertising.

Conceptul de comunicare a fost dezvoltat de agentia Tempo Advertising. Echipa care a contribuit la proiect este formata din Gabriel Mihailescu Art Director, Iulia Soare Copywriter, Viorel Holovaci Senior Art Director si Bogdan Ivascu Senior Account Manager.

Declinarea si implementarea conceptului pe mediile digitale este realizata de catre agentia Republika Interactive. Echipa a dezvoltat proiectul este alcatuita din: Justin Kadima - General Manager, Stefania Kadima - Managing Partner, Cosmin Merisescu - Chief Technical Officer, Nelutu Ungureanu - Web Developer, Enoh Barbu -Web Developer, Dan Buruiana - Art Director, Mihai Rancea - Web Designer, Raluca Irimia - Account Manager, Rodica Grad - Copywriter, Oana Marin - Community Manager.

Accesul la eveniment se face incepand cu ora 20:00. Programul evenimentului este urmatorul:

Live DJ Mongol / 20:30 - 21:15

Stand Up Comedy / Mihai Bobonete / 21:15 - 21:45

Proiectie spoturi / 22:00 - 23:20 / 23:40 - 01:00 / 01:20 - 02:40 / 03:00 - 04:20

Happening-uri surpriza / 20:00 04:00

Biletele sunt disponibile in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si in Magazinele Germanos.

Spotul poate fi vizionat aici: http://www.youtube.com/watch?v=cZOYtf9Pd3M