Spotul TV este parte a campaniei de comunicare globala in urma sponsorizarii noului film James Bond: Quantum of Solace.

Coca-Cola Romania anunta alianta dintre brandul Coca-Cola Zero si mult-asteptata aventura James Bond Quantum of Solace, care va fi lansata in toata lumea in luna noiembrie 2008.

Acesta este primul parteneriat promotional pentru Coca-Cola Zero pe plan international, de la lansarea sa globala si de succes inceputa in 2005. Parteneriatul consolideaza pozitionarea masculina a brandului Coca-Cola Zero prin asocierea cu mult-asteptatul film Quantum of Solace .

Daniel Craig isi reia rolul de agent 007 - personajul James Bond al lui Ian Fleming - in Quantum of Solace Partea lui de consolare, lansarea Metro-Goldwyn-Mayer Pictures / Columbia Pictures a celei de-a 22-a aventuri EON Productions, cea mai longeviva franciza de film din istoria cinematografiei.

Filmul este produs de Michael G. Wilson si Barbara Broccoli si regizat de Marc Foster. Scenariul a fost scris de Paul Haggis, Neal Purvis si Robert Wade.

Derk Hendriksen, Global Brand Director pentru Coca-Cola Zero, a declarat: Quantum of Solace este, fara dubiu, unul dintre cele mai asteptate filme ale anului, iar noi suntem foarte incantati de rolul pe care il avem. Coke Zero si Bond au in comun o personalitate indrazneata si o comunitate globala de fani, astfel incat acest parteneriat este pur si simplu perfect.

Coca-Cola Zero desfasoara o campanie de marketing complet integrata in mai mult de 50 de tari pentru a sustine acest parteneriat. Campania include publicitate TV, publicitate in cinematografe, publicitate in presa si panotaj, dar si actiuni promotionale la punctele de vanzare si in cinematografe. Agentia de publicitate care gestioneaza brandul la nivel global, Wieden + Kennedy, Amsterdam, a creat un spot TV de mare impact pentru a sustine acest parteneriat.

In Romania, Coca-Cola Zero joaca rolul principal intr-o campanile integrata de marketing care aduce un omagiu elementelor vizuale traditionale din filmele Bond - siluetele Bond marca inregistrata, sofisticatele fete Bond si actiunea plina de energie. In acest fel speram sa atragem atentia publicului nostru tinta si sa reusim sa il facem sa rezoneze cu elementele filmului, a adaugat Sonia Micu, Junior Brand Manager Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero.

Campania locala din Romania include spoturi TV de 60, 35 si 30 secunde, o promotie nationala intitulata Castiga la fiecare 007 ore, activari online dezvoltate impreuna cu Webstyler, panotaj, promotii la punctele de vanzare si in cinematografe ce preced lansarea filmului care va avea loc in Romania pe 7 noiembrie 2008.

Spotul animat, adaptat pentru piata locala de McCann Erickson, incepe cu o secventa binecunoscuta din filmele James Bond: impuscatura care deschide filmele Bond si silueta lui Bond intr-un peisaj pustiu. In timp ce Bond se apropie de o femeie misterioasa pentru a primi o sticla de Coca-Cola Zero pe care ea o tine in mana, pamantul se sfarama sub picioarele lor si sticla este aruncata in aer.

Sticla de Coke 0 si siluetele evocatoare ale faimoaselor fete Bond se rasucesc pe ecran, iar sticla ajunge din nou in mana femeii in timp ce ea dispare intr-o masina sport. Intr-un peisaj ce contureaza forma binecunoscuta a sticlei de Coca-Cola, incepe o cursa intre masini sport. Bond invinge apoi cativa raufacatori in incercarea sa de a ajunge la fata si de recupera sticla de Coke Zero.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor peste 450 de bauturi carbogazoase sau necarbogazoase. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind brandul cel mai valoros din lume, portofoliul companiei include alte 12 branduri de peste un miliard de dolari, inclusiv Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid si Georgia Coffee.

La nivel global, sunt furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, sucuri si nectaruri, ceaiuri si cafele ready-to-drink. Prin intermediul celui mai mare sistem de distributie din lume, consumatorii din peste 200 de tari savureaza bauturile companiei la o rata de 1.5 miliarde de portii pe zi.

Asumandu-si un angajament de durata de a contribui la construirea comunitatilor sustenabile, compania se implica in initiative de protejare a mediului inconjurator, conservare a resurselor si consolidare a dezvoltarii economice a comunitatilor in cadrul carora ne desfasuram activitatea.

Despre EON Productions

EON Productions/Danjaq, LLC, este detinuta de familia Broccoli si a produs 22 de filme James Bond inca din 1962, inclusiv Quantum of Solace. Filmele James Bond, produse de Michael G. Wilson si Barbara Broccoli, constituie cea mai longeviva franciza din industria cinematografiei si includ recentele filme de mare succes GoldenEye, Tommorow Never Dies, The World is Not Enough, Die Another Day si Casino Royale. EON Productions si Danjaq LLC sunt companii afiliate si controleaza intregul comert legat de seria James Bond, la nivel mondial.

Despre Columbia Pictures

Columbia Pictures, parte a grupului Columbia TriStar Motion Picure, este o companie Sony Pictures Entertainment. Sony Pictures Entertainment (SPE) este o sucursala a Sony Corporation America (SCA), o filiala a Sony Corporation, cu sediul in Tokyo. Activitatile Sony Corporation la nivel global includ productia si distribuirea lung metrajelor; realizarea si distribuirea produselor de televiziune; crearea si distribuirea de continut digital; investitiile in posturi de televiziune din intreaga lume; achizitionarea si distribuirea produselor de home entertainment; operarea echipamentelor de studio; dezvoltarea produselor, serviciilor si tehnologiilor noi de divertisment si distribuirea produselor de cinematografie si televiziune in 67 de tari.

Despre Metro-Goldwyn-Mayer Inc.

Metro-Goldwyn-Mayer Inc. este o companie independenta de productie si distributie de filme, emisiuni de televiziune, home video si teatru. Compania detine cea mai mare filmoteca de filme moderne din lume, cu aproximativ 4000 de titluri si peste 10 400 de episoade ale programelor de televiziune.

Filmele realizate de companie au primit 208 premii Oscar, una dintre cele mai mari colectii castigatoare din lume, si include numeroase serii de film, inclusiv James Bond, Pantera Roz si Rocky. MGM este detinuta de un consortiu de investitori format din Sony Corporation America, Providence Equity Partners, Texas Pacific Group, Comcast Corporation si DLJ Merchant Banking Partners.

Spotul TV este parte a campaniei de comunicare globala in urma sponsorizarii noului film James Bond: Quantum of Solace.

Coca-Cola Romania anunta alianta dintre brandul Coca-Cola Zero si mult-asteptata aventura James Bond Quantum of Solace, care va fi lansata in toata lumea in luna noiembrie 2008.

Acesta este primul parteneriat promotional pentru Coca-Cola Zero pe plan international, de la lansarea sa globala si de succes inceputa in 2005. Parteneriatul consolideaza pozitionarea masculina a brandului Coca-Cola Zero prin asocierea cu mult-asteptatul film Quantum of Solace .

Daniel Craig isi reia rolul de agent 007 - personajul James Bond al lui Ian Fleming - in Quantum of Solace Partea lui de consolare, lansarea Metro-Goldwyn-Mayer Pictures / Columbia Pictures a celei de-a 22-a aventuri EON Productions, cea mai longeviva franciza de film din istoria cinematografiei.

Filmul este produs de Michael G. Wilson si Barbara Broccoli si regizat de Marc Foster. Scenariul a fost scris de Paul Haggis, Neal Purvis si Robert Wade.

Derk Hendriksen, Global Brand Director pentru Coca-Cola Zero, a declarat: Quantum of Solace este, fara dubiu, unul dintre cele mai asteptate filme ale anului, iar noi suntem foarte incantati de rolul pe care il avem. Coke Zero si Bond au in comun o personalitate indrazneata si o comunitate globala de fani, astfel incat acest parteneriat este pur si simplu perfect.

Coca-Cola Zero desfasoara o campanie de marketing complet integrata in mai mult de 50 de tari pentru a sustine acest parteneriat. Campania include publicitate TV, publicitate in cinematografe, publicitate in presa si panotaj, dar si actiuni promotionale la punctele de vanzare si in cinematografe. Agentia de publicitate care gestioneaza brandul la nivel global, Wieden + Kennedy, Amsterdam, a creat un spot TV de mare impact pentru a sustine acest parteneriat.

In Romania, Coca-Cola Zero joaca rolul principal intr-o campanile integrata de marketing care aduce un omagiu elementelor vizuale traditionale din filmele Bond - siluetele Bond marca inregistrata, sofisticatele fete Bond si actiunea plina de energie. In acest fel speram sa atragem atentia publicului nostru tinta si sa reusim sa il facem sa rezoneze cu elementele filmului, a adaugat Sonia Micu, Junior Brand Manager Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero.

Campania locala din Romania include spoturi TV de 60, 35 si 30 secunde, o promotie nationala intitulata Castiga la fiecare 007 ore, activari online dezvoltate impreuna cu Webstyler, panotaj, promotii la punctele de vanzare si in cinematografe ce preced lansarea filmului care va avea loc in Romania pe 7 noiembrie 2008.

Spotul animat, adaptat pentru piata locala de McCann Erickson, incepe cu o secventa binecunoscuta din filmele James Bond: impuscatura care deschide filmele Bond si silueta lui Bond intr-un peisaj pustiu. In timp ce Bond se apropie de o femeie misterioasa pentru a primi o sticla de Coca-Cola Zero pe care ea o tine in mana, pamantul se sfarama sub picioarele lor si sticla este aruncata in aer.

Sticla de Coke 0 si siluetele evocatoare ale faimoaselor fete Bond se rasucesc pe ecran, iar sticla ajunge din nou in mana femeii in timp ce ea dispare intr-o masina sport. Intr-un peisaj ce contureaza forma binecunoscuta a sticlei de Coca-Cola, incepe o cursa intre masini sport. Bond invinge apoi cativa raufacatori in incercarea sa de a ajunge la fata si de recupera sticla de Coke Zero.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor peste 450 de bauturi carbogazoase sau necarbogazoase. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind brandul cel mai valoros din lume, portofoliul companiei include alte 12 branduri de peste un miliard de dolari, inclusiv Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid si Georgia Coffee.

La nivel global, sunt furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, sucuri si nectaruri, ceaiuri si cafele ready-to-drink. Prin intermediul celui mai mare sistem de distributie din lume, consumatorii din peste 200 de tari savureaza bauturile companiei la o rata de 1.5 miliarde de portii pe zi.

Asumandu-si un angajament de durata de a contribui la construirea comunitatilor sustenabile, compania se implica in initiative de protejare a mediului inconjurator, conservare a resurselor si consolidare a dezvoltarii economice a comunitatilor in cadrul carora ne desfasuram activitatea.

Despre EON Productions

EON Productions/Danjaq, LLC, este detinuta de familia Broccoli si a produs 22 de filme James Bond inca din 1962, inclusiv Quantum of Solace. Filmele James Bond, produse de Michael G. Wilson si Barbara Broccoli, constituie cea mai longeviva franciza din industria cinematografiei si includ recentele filme de mare succes GoldenEye, Tommorow Never Dies, The World is Not Enough, Die Another Day si Casino Royale. EON Productions si Danjaq LLC sunt companii afiliate si controleaza intregul comert legat de seria James Bond, la nivel mondial.

Despre Columbia Pictures

Columbia Pictures, parte a grupului Columbia TriStar Motion Picure, este o companie Sony Pictures Entertainment. Sony Pictures Entertainment (SPE) este o sucursala a Sony Corporation America (SCA), o filiala a Sony Corporation, cu sediul in Tokyo. Activitatile Sony Corporation la nivel global includ productia si distribuirea lung metrajelor; realizarea si distribuirea produselor de televiziune; crearea si distribuirea de continut digital; investitiile in posturi de televiziune din intreaga lume; achizitionarea si distribuirea produselor de home entertainment; operarea echipamentelor de studio; dezvoltarea produselor, serviciilor si tehnologiilor noi de divertisment si distribuirea produselor de cinematografie si televiziune in 67 de tari.

Despre Metro-Goldwyn-Mayer Inc.

Metro-Goldwyn-Mayer Inc. este o companie independenta de productie si distributie de filme, emisiuni de televiziune, home video si teatru. Compania detine cea mai mare filmoteca de filme moderne din lume, cu aproximativ 4000 de titluri si peste 10 400 de episoade ale programelor de televiziune.

Filmele realizate de companie au primit 208 premii Oscar, una dintre cele mai mari colectii castigatoare din lume, si include numeroase serii de film, inclusiv James Bond, Pantera Roz si Rocky. MGM este detinuta de un consortiu de investitori format din Sony Corporation America, Providence Equity Partners, Texas Pacific Group, Comcast Corporation si DLJ Merchant Banking Partners.