Pachetul, Nema, 20s without me, Interviul, Rampa Skaterilor, sunt titlurile celor cinci proiecte de film documentar de scurt-metraj care au fost selectate de juriu si care au primit de la PRIGAT un buget de cate 2.000 de Euro/fiecare pentru a fi realizate. Vizionarea in premiera a celor 5 scurt-metraje a avut loc la inceputul acestei saptamani la ASE, unde echipele finaliste si-au prezentat cu mult umor si spontaneitate creatiile si personajele de 20 de ani in fata unui public de peste 130 de colegi, parinti si prieteni. Incepand de saptamana viitoare, cele 5 filme de scurt-metraj, alaturi de trailere, proiectele initiale si componenta echipelor, se vor putea viziona pe site-ul http://cinefan.ro">unde puteti vota pentru cel care v-a placut cel mai mult. Am fost deosebit de fericiti vazand ca in doar cateva saptamani de la lansarea In your 20s s-au inscris in concurs 93 de studenti, organizati in 24 de echipe. Mobilizati creativ, acestia au scris scenarii demne de orice concurs international, care au condus la proiecte originale, din care juriul format din Mihai Chirilov, Dragos Bucurenci si Razvan Radulescu, le-a selectat pe cele mai bune 5. In aceste zile s-au depus filmele pentru a fi jurizate. In cursul lunii iunie, vor fi anuntati in cadrul unei ceremonii, castigatorii trofeului pentru cel mai bun scurt-metraj documentar. Filmele castigatoare vor fi promovate in cadrul festivalurilor din tara si din strainatate, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS. Mihai Chirilov: Mi s-a parut interesanta provocarea de a juriza un concurs a carui tema este viata la 20 de ani vazuta de cei care inca au varsta asta si pot judeca lucrurile la cald. Eu nu mai am varsta asta si nici nu sunt nostalgic dupa ea, poate ca sunt un caz aparte, nu stiu. Drept care, in toate aceste proiecte am incercat sa privilegiez acele perspective si povesti documentare aproape limita, si nu generalitatile exaltante, frivole si foarte specifice varstei. Am notat cu punctajul maxim trei proiecte ale caror premise si subiecti mi se par foarte relevante si incitante. In Pachetul, echipa Elaine DeFleetwood abordeaza evolutia relatiilor dintre studentii basarabeni de la momentul in care acestia merg la gara pentru a-si ridica pachetul de acasa si pana la ultimele firimituri ale acestuia. Echipa Nematoda il prezinta pe Nema, un altfel de student, iar cei de la Stinky Shoe si-au propus sa surprinda cat de departe ai merge pentru un job in Interviul. In 20s without me echipa Raelle te intreaba cum definesti viata la 20 ani, disociindu-te sau nu de realitatea ta, in timp ce in Rampa Skaterilor cei de la Energy Team te invita sa vezi lumea prin ochii unor pasionati de skate-uri si role. Fiind singurul membru al juriului "still in his 20s", sigur ca m-am bucurat sa ma regasesc in unele dintre temele care par sa-i preocupe pe autorii scenariilor. Citindu-le, m-am bucurat sa-mi confirm o parere mai veche, dupa care tinerii nu sunt nici asa, nici altminteri, sunt atat de diferiti intre ei incat ceea ce ii desparte este mult mai interesant de urmarit decat ceea ce ii uneste, a adaugat Dragos Bucurenci. Asociatiile studentesti care se implica activ in sustinerea acestui program CSR sunt: Liga Studentilor la UNATC, TeamWork, AEGEE, Liga studentilor la USAMV (Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara) si EESTEC (The Electrical Engineering Students European Association). PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta in comunicare integrata si PR, infiintata in anul 1996. In portofoliu sau de clienti se afla: Amway, Euronet, Kraft Foods Romania, QAB membra PepsiAmericas, Lockheed Martin Maritime Systems &Sensors, URSUS Breweries - membru SABMiller, Philip Morris, Danone, Lafarge, Smithfield Foods, Nestle, Asociatia Romana a Cafelei. In anul 1999, firma PRAIS a primit recunoasterea internationala la Tokyo, cand a fost premiata de catre IPRA International Public Relations Association, cu Premiul IPRA Golden World Award pentru cel mai bun program CSR si IPRA Grand Prize pentru cel mai bun program PR la toate categoriile. http://cinefan.ro">" />

PRAIS Corporate Communications sustine intens in aceste zile implementarea ultimei etape a programului de responsabilitate sociala cu titlul In your 20s, creat in acest an pentru PRIGAT.

Programul este dedicat promovarii artei cinematografice in randul tinerilor, precum si a talentului acestora. Suportul acordat studentilor in realizarea unor creatii originale, demonstreaza inca o data implicarea companiei QAB, membra PepsiAmericas, in sustinerea culturii romanesti.

In your 20s a debutat in luna februarie cu o intalnire informala in cadrul careia studenti de la ASE, Politehnica, UNATC, Universitatea Bucuresti, Agronomie, Hyperion si Media au fost invitati sa se inscrie in program si sa propuna proiecte de film documentar de scurt-metraj pe tema Cum vezi viata cand ai 20 de ani. Platforma de comunicare on-line a proiectului este site-ul http://cinefan.ro">

Pachetul, Nema, 20s without me, Interviul, Rampa Skaterilor, sunt titlurile celor cinci proiecte de film documentar de scurt-metraj care au fost selectate de juriu si care au primit de la PRIGAT un buget de cate 2.000 de Euro/fiecare pentru a fi realizate. Vizionarea in premiera a celor 5 scurt-metraje a avut loc la inceputul acestei saptamani la ASE, unde echipele finaliste si-au prezentat cu mult umor si spontaneitate creatiile si personajele de 20 de ani in fata unui public de peste 130 de colegi, parinti si prieteni.

Incepand de saptamana viitoare, cele 5 filme de scurt-metraj, alaturi de trailere, proiectele initiale si componenta echipelor, se vor putea viziona pe site-ul http://cinefan.ro">unde puteti vota pentru cel care v-a placut cel mai mult.

Am fost deosebit de fericiti vazand ca in doar cateva saptamani de la lansarea In your 20s s-au inscris in concurs 93 de studenti, organizati in 24 de echipe. Mobilizati creativ, acestia au scris scenarii demne de orice concurs international, care au condus la proiecte originale, din care juriul format din Mihai Chirilov, Dragos Bucurenci si Razvan Radulescu, le-a selectat pe cele mai bune 5. In aceste zile s-au depus filmele pentru a fi jurizate. In cursul lunii iunie, vor fi anuntati in cadrul unei ceremonii, castigatorii trofeului pentru cel mai bun scurt-metraj documentar. Filmele castigatoare vor fi promovate in cadrul festivalurilor din tara si din strainatate, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS.

Mihai Chirilov: Mi s-a parut interesanta provocarea de a juriza un concurs a carui tema este viata la 20 de ani vazuta de cei care inca au varsta asta si pot judeca lucrurile la cald. Eu nu mai am varsta asta si nici nu sunt nostalgic dupa ea, poate ca sunt un caz aparte, nu stiu. Drept care, in toate aceste proiecte am incercat sa privilegiez acele perspective si povesti documentare aproape limita, si nu generalitatile exaltante, frivole si foarte specifice varstei. Am notat cu punctajul maxim trei proiecte ale caror premise si subiecti mi se par foarte relevante si incitante.

In Pachetul, echipa Elaine DeFleetwood abordeaza evolutia relatiilor dintre studentii basarabeni de la momentul in care acestia merg la gara pentru a-si ridica pachetul de acasa si pana la ultimele firimituri ale acestuia. Echipa Nematoda il prezinta pe Nema, un altfel de student, iar cei de la Stinky Shoe si-au propus sa surprinda cat de departe ai merge pentru un job in Interviul. In 20s without me echipa Raelle te intreaba cum definesti viata la 20 ani, disociindu-te sau nu de realitatea ta, in timp ce in Rampa Skaterilor cei de la Energy Team te invita sa vezi lumea prin ochii unor pasionati de skate-uri si role.

Fiind singurul membru al juriului "still in his 20s", sigur ca m-am bucurat sa ma regasesc in unele dintre temele care par sa-i preocupe pe autorii scenariilor. Citindu-le, m-am bucurat sa-mi confirm o parere mai veche, dupa care tinerii nu sunt nici asa, nici altminteri, sunt atat de diferiti intre ei incat ceea ce ii desparte este mult mai interesant de urmarit decat ceea ce ii uneste, a adaugat Dragos Bucurenci.

Asociatiile studentesti care se implica activ in sustinerea acestui program CSR sunt: Liga Studentilor la UNATC, TeamWork, AEGEE, Liga studentilor la USAMV (Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara) si EESTEC (The Electrical Engineering Students European Association).

PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta in comunicare integrata si PR, infiintata in anul 1996. In portofoliu sau de clienti se afla: Amway, Euronet, Kraft Foods Romania, QAB membra PepsiAmericas, Lockheed Martin Maritime Systems &Sensors, URSUS Breweries - membru SABMiller, Philip Morris, Danone, Lafarge, Smithfield Foods, Nestle, Asociatia Romana a Cafelei.

In anul 1999, firma PRAIS a primit recunoasterea internationala la Tokyo, cand a fost premiata de catre IPRA International Public Relations Association, cu Premiul IPRA Golden World Award pentru cel mai bun program CSR si IPRA Grand Prize pentru cel mai bun program PR la toate categoriile. http://cinefan.ro">

PRAIS Corporate Communications sustine intens in aceste zile implementarea ultimei etape a programului de responsabilitate sociala cu titlul In your 20s, creat in acest an pentru PRIGAT.

Programul este dedicat promovarii artei cinematografice in randul tinerilor, precum si a talentului acestora. Suportul acordat studentilor in realizarea unor creatii originale, demonstreaza inca o data implicarea companiei QAB, membra PepsiAmericas, in sustinerea culturii romanesti.

In your 20s a debutat in luna februarie cu o intalnire informala in cadrul careia studenti de la ASE, Politehnica, UNATC, Universitatea Bucuresti, Agronomie, Hyperion si Media au fost invitati sa se inscrie in program si sa propuna proiecte de film documentar de scurt-metraj pe tema Cum vezi viata cand ai 20 de ani. Platforma de comunicare on-line a proiectului este site-ul http://cinefan.ro">

Pachetul, Nema, 20s without me, Interviul, Rampa Skaterilor, sunt titlurile celor cinci proiecte de film documentar de scurt-metraj care au fost selectate de juriu si care au primit de la PRIGAT un buget de cate 2.000 de Euro/fiecare pentru a fi realizate. Vizionarea in premiera a celor 5 scurt-metraje a avut loc la inceputul acestei saptamani la ASE, unde echipele finaliste si-au prezentat cu mult umor si spontaneitate creatiile si personajele de 20 de ani in fata unui public de peste 130 de colegi, parinti si prieteni.

Incepand de saptamana viitoare, cele 5 filme de scurt-metraj, alaturi de trailere, proiectele initiale si componenta echipelor, se vor putea viziona pe site-ul http://cinefan.ro">unde puteti vota pentru cel care v-a placut cel mai mult.

Am fost deosebit de fericiti vazand ca in doar cateva saptamani de la lansarea In your 20s s-au inscris in concurs 93 de studenti, organizati in 24 de echipe. Mobilizati creativ, acestia au scris scenarii demne de orice concurs international, care au condus la proiecte originale, din care juriul format din Mihai Chirilov, Dragos Bucurenci si Razvan Radulescu, le-a selectat pe cele mai bune 5. In aceste zile s-au depus filmele pentru a fi jurizate. In cursul lunii iunie, vor fi anuntati in cadrul unei ceremonii, castigatorii trofeului pentru cel mai bun scurt-metraj documentar. Filmele castigatoare vor fi promovate in cadrul festivalurilor din tara si din strainatate, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS.

Mihai Chirilov: Mi s-a parut interesanta provocarea de a juriza un concurs a carui tema este viata la 20 de ani vazuta de cei care inca au varsta asta si pot judeca lucrurile la cald. Eu nu mai am varsta asta si nici nu sunt nostalgic dupa ea, poate ca sunt un caz aparte, nu stiu. Drept care, in toate aceste proiecte am incercat sa privilegiez acele perspective si povesti documentare aproape limita, si nu generalitatile exaltante, frivole si foarte specifice varstei. Am notat cu punctajul maxim trei proiecte ale caror premise si subiecti mi se par foarte relevante si incitante.

In Pachetul, echipa Elaine DeFleetwood abordeaza evolutia relatiilor dintre studentii basarabeni de la momentul in care acestia merg la gara pentru a-si ridica pachetul de acasa si pana la ultimele firimituri ale acestuia. Echipa Nematoda il prezinta pe Nema, un altfel de student, iar cei de la Stinky Shoe si-au propus sa surprinda cat de departe ai merge pentru un job in Interviul. In 20s without me echipa Raelle te intreaba cum definesti viata la 20 ani, disociindu-te sau nu de realitatea ta, in timp ce in Rampa Skaterilor cei de la Energy Team te invita sa vezi lumea prin ochii unor pasionati de skate-uri si role.

Fiind singurul membru al juriului "still in his 20s", sigur ca m-am bucurat sa ma regasesc in unele dintre temele care par sa-i preocupe pe autorii scenariilor. Citindu-le, m-am bucurat sa-mi confirm o parere mai veche, dupa care tinerii nu sunt nici asa, nici altminteri, sunt atat de diferiti intre ei incat ceea ce ii desparte este mult mai interesant de urmarit decat ceea ce ii uneste, a adaugat Dragos Bucurenci.

Asociatiile studentesti care se implica activ in sustinerea acestui program CSR sunt: Liga Studentilor la UNATC, TeamWork, AEGEE, Liga studentilor la USAMV (Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara) si EESTEC (The Electrical Engineering Students European Association).

PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta in comunicare integrata si PR, infiintata in anul 1996. In portofoliu sau de clienti se afla: Amway, Euronet, Kraft Foods Romania, QAB membra PepsiAmericas, Lockheed Martin Maritime Systems &Sensors, URSUS Breweries - membru SABMiller, Philip Morris, Danone, Lafarge, Smithfield Foods, Nestle, Asociatia Romana a Cafelei.

In anul 1999, firma PRAIS a primit recunoasterea internationala la Tokyo, cand a fost premiata de catre IPRA International Public Relations Association, cu Premiul IPRA Golden World Award pentru cel mai bun program CSR si IPRA Grand Prize pentru cel mai bun program PR la toate categoriile. http://cinefan.ro">