" />

Dupa ce, in urma cu catva timp, anuntam participarea filmului Cea mai fericita fata din lume, debutul in lung metraj al lui Radu Jude si a scurt-metrajelor Renovare (r. Paul Negoescu) si Bric-Brac (r. Gabriel Achim), in sectiunile competitive aferente, alte productii romanesti isi anunta, acum, prezenta la Festivalul International de Film BucharEST (B-EST IFF).

Sub titulatura Seri speciale 100% romanesti la B-EST IFF, festivalul va propune trei dintre cele mai recente documentare realizate in Romania Apocalipsa dupa soferi si Nunti, muzici si casete video, primele filme de gen produse de canalul HBO Romania si, respectiv, Podul de flori, un nou documentar marca Thomas Ciulei.

Apocalipsa dupa soferi, un documentar de Alexandru Solomon, se doreste (si reuseste) sa fie o incursiune onesta si curajoasa in nebunia traficului bucurestean, care se transforma, pe zi ce trece, intr-o veritabila jungla. Filmati exclusiv in trafic si mereu in spatele volanului, cei cinci protagonisti ai documentarului oameni cu trecuturi, ocupatii si probleme cat se poate de diferite isi impartasesc experientele de soferi ai Bucurestiului din anul de gratie 2008.

Nunti, muzici si casete video, un documentar de Tudor Giurgiu, ne propune o calatorie in culisele nuntilor romanesti, in care fotografi, cameramani si cantareti din toata tara se explica, isi spun povestile de viata, prezinta pe viu stiluri de montaj si, bineinteles, dau dovada maiestriei lor. De la George Stirbat, cantaretul din Onesti intors acasa dupa o cariera pe Broadway pana la fotograful de sat Petru Manici, filmul urmareste aventurile catorva dintre cele mai pitoresti personaje care poarta pe umeri responsabilitatea reusitei celei mai importante petreceri din viata unui cuplu.

O alta seara ii este dedicata documentarului Podul de flori, regizat si produs de Thomas Ciulei si proaspat castigator al premiului GOPO pentru Cel mai bun Documentar al Anului. In urma cu mai mult de trei ani, mama Alexandrei, Mariei si a lui Alexei a parasit micul sat moldovenesc in care locuia si a plecat in cautarea unui loc de munca. Ar fi trebuit sa se intoarca doi ani mai tarziu, dar inca nu a revenit. Lucrurile devin din ce in ce mai dificile pentru Costica, capul familiei care, pe langa ingrijirea propriei ferme, trebuie sa-si asume atat rolul de tata cat si pe cel de mama al copiilor. Podul de flori urmareste familia (lipsita de mama) pe parcursul a cateva luni, viata de zi cu zi a celor ramasi a casa fiind surprinsa in diverse momente ale zilei si intercalata cu imagini ale satului dintre dealuri in care acestia locuiesc.

Din 23 si pana in 30 martie, filmul romanesc poarta un singur nume B-EST IFF!

Festivalul International de Film BucharEST este un eveniment realizat cu sprijinul Ministerului Culturii, Cultelor si Patrimoniului National, prin Centrul National al Cinematografiei.

Pentru mai multe informatii, puteti consulta website-ul http://cinefan.ro">

Dupa ce, in urma cu catva timp, anuntam participarea filmului Cea mai fericita fata din lume, debutul in lung metraj al lui Radu Jude si a scurt-metrajelor Renovare (r. Paul Negoescu) si Bric-Brac (r. Gabriel Achim), in sectiunile competitive aferente, alte productii romanesti isi anunta, acum, prezenta la Festivalul International de Film BucharEST (B-EST IFF).

Sub titulatura Seri speciale 100% romanesti la B-EST IFF, festivalul va propune trei dintre cele mai recente documentare realizate in Romania Apocalipsa dupa soferi si Nunti, muzici si casete video, primele filme de gen produse de canalul HBO Romania si, respectiv, Podul de flori, un nou documentar marca Thomas Ciulei.

Apocalipsa dupa soferi, un documentar de Alexandru Solomon, se doreste (si reuseste) sa fie o incursiune onesta si curajoasa in nebunia traficului bucurestean, care se transforma, pe zi ce trece, intr-o veritabila jungla. Filmati exclusiv in trafic si mereu in spatele volanului, cei cinci protagonisti ai documentarului oameni cu trecuturi, ocupatii si probleme cat se poate de diferite isi impartasesc experientele de soferi ai Bucurestiului din anul de gratie 2008.

Nunti, muzici si casete video, un documentar de Tudor Giurgiu, ne propune o calatorie in culisele nuntilor romanesti, in care fotografi, cameramani si cantareti din toata tara se explica, isi spun povestile de viata, prezinta pe viu stiluri de montaj si, bineinteles, dau dovada maiestriei lor. De la George Stirbat, cantaretul din Onesti intors acasa dupa o cariera pe Broadway pana la fotograful de sat Petru Manici, filmul urmareste aventurile catorva dintre cele mai pitoresti personaje care poarta pe umeri responsabilitatea reusitei celei mai importante petreceri din viata unui cuplu.

O alta seara ii este dedicata documentarului Podul de flori, regizat si produs de Thomas Ciulei si proaspat castigator al premiului GOPO pentru Cel mai bun Documentar al Anului. In urma cu mai mult de trei ani, mama Alexandrei, Mariei si a lui Alexei a parasit micul sat moldovenesc in care locuia si a plecat in cautarea unui loc de munca. Ar fi trebuit sa se intoarca doi ani mai tarziu, dar inca nu a revenit. Lucrurile devin din ce in ce mai dificile pentru Costica, capul familiei care, pe langa ingrijirea propriei ferme, trebuie sa-si asume atat rolul de tata cat si pe cel de mama al copiilor. Podul de flori urmareste familia (lipsita de mama) pe parcursul a cateva luni, viata de zi cu zi a celor ramasi a casa fiind surprinsa in diverse momente ale zilei si intercalata cu imagini ale satului dintre dealuri in care acestia locuiesc.

Din 23 si pana in 30 martie, filmul romanesc poarta un singur nume B-EST IFF!

Festivalul International de Film BucharEST este un eveniment realizat cu sprijinul Ministerului Culturii, Cultelor si Patrimoniului National, prin Centrul National al Cinematografiei.

Pentru mai multe informatii, puteti consulta website-ul http://cinefan.ro">