Din 7 noiembrie Freealize ne propune in cinematografe o comedie irlandeza indrazneata: Barbati misto (The Stag / The Bachelor Weekend). Acest film marcheaza si debutul noul distribuitor Freealize in cinematografe.

John Butler (Your Bad Self), premiat pentru munca sa de scenarist si regizor, debuteaza cu acest lung metraj, o comedie hilara si emotionanta despre prietenia intre barbati - dezvoltat si co-scris cu actorul / scenaristul Peter McDonald si produs de Rebecca O'Flanagan si Rob Walpole (The Good Man). 

In Barbati misto, un viitor mire, accepta, fara prea multa tragere de inima, sa petreaca un week-end al burlacilor cu prietenii sai, in aer liber, undeva in partea de vest a Irlandei. 

Spre disperarea lor, ei sunt insotiti de fratele imprevizibil al miresei, un mascul alfa cunoscut sub numele de Bormasina, a carui personalitate exploziva si leadership haotic ii poarta pe toti intr-o aventura de neuitat.

Comedia isi face aparitia pe marile ecrane cu o campanile de exceptie. Filmul deja si-a creat o comunitate pe Facebook: www.facebook.com/barbatimisto , are un site oficial, www.barbatimisto.ro , precum si o serie intreaga de materiale promotionale pe care le puteti vedea in cinematografe si castiga pe Facebook.

Campania de promovare este atipica si are la baza umanitatea, inovatia si dorinta de a transmite emotie. 

Principalii sustinatori ai filmului sunt membrii trupei byron care vor face un turneu de promovare a acestui titlu in cateva dintre orasele in cinematografele carora va fi programat filmul.

Barbati Misto e un film care ne-a placut tare mult; un film despre prietenie, in primul rand, cu un ton fermecator si un umor savuros. Ne bucuram sa luam parte la promovarea acestuia asa cum stim noi cel mai bine, cantand, si abia asteptam sa ne revedem la concerte si sa radem impreuna in sala de cinema!”, spun cei de la byron.

„Suntem extrem de entuziasmati ca trupa byron a fost alaturi de noi din prima clipa in campania de promovare a filmului, muzica lor transmite exact mesajul pe care ni-l dorim, iar publicul lor este extrem de cald, curios si deschis la nou.“, spune fondatorul Freealize, Ileana Cecanu.

Campania este conceputa si implementata de Freealize in parteneriat cu Antz, Good Hands, Partnership for Arts, Cinewerkstatt si se bucura de participarea extraordinara a distribuitorului german Drei-Freunde.

O initiativa inedita o reprezinta si lansarea eclerurilor cu Irish Taste - Barbati misto de catre French Revolution (foto mai jos).

Barbatii misto vin pe marile ecrane de vineri 7 noiembrie!

Trailer Barbati misto: