Dupa ce a dat startul nebuniei Lost, regizorul si producatorul JJ Abrams s-a apucat de un nou proiect invaluit de secrete si mister, un film de lung-metraj cu numele (se pare) de Cloverfield, despre care nu se stie aproape nimic, dar care a devenit lider incontestabil la discutii interminabile pe internet. Producatorii filmului au lansat de curand un prim teaser-trailer, proiectat in deschidere la Transformers, si care aduce primele clarificari privind proiectul top-secret al lui Abrams. Din trailer reiese ca in film este vorba despre atacul unui monstru asupra New York-ului, vazut prin prisma unui grup de prieteni. Din cate se pare, Paramount a dat unda verde proiectului in februarie, invaluindu-l intr-un secret greu de patruns. Actorilor interesati de roluri in film nu li s-au trimis nici scenariul, nici macar dialogurile sau anumite scene. Ba mai mult, producatorii i-au intrebat pe agentii acestora daca actorii ar fi de acord sa accepte anumite roluri "pe nevazute", fara sa stie nimic despre personaje si nici macar despre subiectul filmului. Pana la urma, s-a ales o distributie formata in mare parte din necunoscuti, iar filmarile au inceput in iunie, bugetul estimat fiind de 30 milioane de dolari. Campania de promovare s-a dovedit geniala, atat natura criptica a trailerului, cat si lansarea a doua site-uri dedicate unui personaj fictiv pe nume Ethan Haas, lansand discutii fara sfarsit pe internet. Cele doua site-uri (si sint la fel de pline de mister, primul dintre ele propunand un puzzle care, odata rezolvat, iti permite sa vezi un nou clip video cu un mesaj si mai ambiguu si interesant despre misterul filmului. Una peste alta, Cloverfield, cu suita de mistere si controverse lansate de marketing-ul genial, a urcat pe locul 2 in topul celor mai asteptate filme din viitor, pe majoritatea site-urilor specializate din SUA, fiind depasit doar de Harry Potter and the Order of the Phoenix.
Dupa ce a dat startul nebuniei Lost, regizorul si producatorul JJ Abrams s-a apucat de un nou proiect invaluit de secrete si mister, un film de lung-metraj cu numele (se pare) de Cloverfield, despre care nu se stie aproape nimic, dar care a devenit lider incontestabil la discutii interminabile pe internet. Producatorii filmului au lansat de curand un prim teaser-trailer, proiectat in deschidere la Transformers, si care aduce primele clarificari privind proiectul top-secret al lui Abrams. Din trailer reiese ca in film este vorba despre atacul unui monstru asupra New York-ului, vazut prin prisma unui grup de prieteni. Din cate se pare, Paramount a dat unda verde proiectului in februarie, invaluindu-l intr-un secret greu de patruns. Actorilor interesati de roluri in film nu li s-au trimis nici scenariul, nici macar dialogurile sau anumite scene. Ba mai mult, producatorii i-au intrebat pe agentii acestora daca actorii ar fi de acord sa accepte anumite roluri "pe nevazute", fara sa stie nimic despre personaje si nici macar despre subiectul filmului. Pana la urma, s-a ales o distributie formata in mare parte din necunoscuti, iar filmarile au inceput in iunie, bugetul estimat fiind de 30 milioane de dolari. Campania de promovare s-a dovedit geniala, atat natura criptica a trailerului, cat si lansarea a doua site-uri dedicate unui personaj fictiv pe nume Ethan Haas, lansand discutii fara sfarsit pe internet. Cele doua site-uri (si sint la fel de pline de mister, primul dintre ele propunand un puzzle care, odata rezolvat, iti permite sa vezi un nou clip video cu un mesaj si mai ambiguu si interesant despre misterul filmului. Una peste alta, Cloverfield, cu suita de mistere si controverse lansate de marketing-ul genial, a urcat pe locul 2 in topul celor mai asteptate filme din viitor, pe majoritatea site-urilor specializate din SUA, fiind depasit doar de Harry Potter and the Order of the Phoenix.