DaKINO/DIUD si Atelirul de Productie prezinta: Best Of/ 4 categorii Noaptea Devoratorilor De Publicitate. Inspired by Sports, Social Awareness, Sexy Ads, Ads Inspired By Film. Provoked by Grolsch

Pe 5 si 6 decembrie, de la 9 seara, Atelierul de Productie intra in pauza publicitara. Asadar, dragi devoratori de publicitate, cinefili, atletici, sexy sau responsabili social, va invitam la 2 nopti de festin: avem 150 de spoturi tematice de gustat si devorat.

Va asteapta mai bine de 4 ore de publicitate, fara ragaz de plictiseala. Pretul unui bilet: 25 lei.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promoveaza arta advertising-ului ca pe o forma neconventionala de divertisment pentru o categorie importanta de consumatori: the trend-setters sau cei care aspira sa devina inovatori.

Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot si a pornit de la pasiunea acestuia de a colectiona spot-uri publicitare.

Initial proiectul a fost dezvoltat numai in Franta incepand cu anul 1981, rezumandu-se la difuzarea unui calup ce cuprindea cateva spoturi. Datorita cresterii popularitatii, in 1984 Noaptea devoratorilor de publicitate a devenit un fenomen european.

Prima editie bucuresteana a evenimentului a fost organizata de catre Dan Chisu in 1995 si de atunci a devenit producatorul evenimentului in Romania .

Evenimentul are si pagina oficiala pe facebook:

Spot promo:

DaKINO/DIUD si Atelirul de Productie prezinta: Best Of/ 4 categorii Noaptea Devoratorilor De Publicitate. Inspired by Sports, Social Awareness, Sexy Ads, Ads Inspired By Film. Provoked by Grolsch

Pe 5 si 6 decembrie, de la 9 seara, Atelierul de Productie intra in pauza publicitara. Asadar, dragi devoratori de publicitate, cinefili, atletici, sexy sau responsabili social, va invitam la 2 nopti de festin: avem 150 de spoturi tematice de gustat si devorat.

Va asteapta mai bine de 4 ore de publicitate, fara ragaz de plictiseala. Pretul unui bilet: 25 lei.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promoveaza arta advertising-ului ca pe o forma neconventionala de divertisment pentru o categorie importanta de consumatori: the trend-setters sau cei care aspira sa devina inovatori.

Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot si a pornit de la pasiunea acestuia de a colectiona spot-uri publicitare.

Initial proiectul a fost dezvoltat numai in Franta incepand cu anul 1981, rezumandu-se la difuzarea unui calup ce cuprindea cateva spoturi. Datorita cresterii popularitatii, in 1984 Noaptea devoratorilor de publicitate a devenit un fenomen european.

Prima editie bucuresteana a evenimentului a fost organizata de catre Dan Chisu in 1995 si de atunci a devenit producatorul evenimentului in Romania .

Evenimentul are si pagina oficiala pe facebook:

Spot promo:


Din aceeasi categorie...

Caravana Zilele Filmului Românesc 2024 își începe călătoria prin țară la București, Arad și Pucioasa

Caravana Zilele Filmului Românesc 2024 își începe călătoria prin țară la București, Arad și Pucioasa

Vor putea fi văzute filme semnate de Cristian Mungiu, Radu Jude, Radu Muntean, Ana-Maria Comănescu și Ioana Mischie.

Este Film Festival 2024 anunță scurtmetrajele din Competiție

Este Film Festival 2024 anunță scurtmetrajele din Competiție

ESTE FILM Festival, care va avea loc în perioada 29 mai - 2 iunie 2024, la Sibiu, anunță selecția oficială a celei de-a 5-a ediții a Competiției.

Hit Man și Kinds of Kindness la American Independent Film Festival 2024

Hit Man și Kinds of Kindness la American Independent Film Festival 2024

Kinds of Kindness, al lui Yorgos Lanthimos, cu Emma Stone și Willem Dafoe, are premiera la București în cadrul AIFF 8 îndată după premiera mondială de la Cannes. ...