DaKINO/DIUD si Atelirul de Productie prezinta: Best Of/ 4 categorii Noaptea Devoratorilor De Publicitate. Inspired by Sports, Social Awareness, Sexy Ads, Ads Inspired By Film. Provoked by Grolsch
Pe 5 si 6 decembrie, de la 9 seara, Atelierul de Productie intra in pauza publicitara. Asadar, dragi devoratori de publicitate, cinefili, atletici, sexy sau responsabili social, va invitam la 2 nopti de festin: avem 150 de spoturi tematice de gustat si devorat.
Va asteapta mai bine de 4 ore de publicitate, fara ragaz de plictiseala. Pretul unui bilet: 25 lei.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promoveaza arta advertising-ului ca pe o forma neconventionala de divertisment pentru o categorie importanta de consumatori: the trend-setters sau cei care aspira sa devina inovatori.
Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot si a pornit de la pasiunea acestuia de a colectiona spot-uri publicitare.
Initial proiectul a fost dezvoltat numai in Franta incepand cu anul 1981, rezumandu-se la difuzarea unui calup ce cuprindea cateva spoturi. Datorita cresterii popularitatii, in 1984 Noaptea devoratorilor de publicitate a devenit un fenomen european.
Prima editie bucuresteana a evenimentului a fost organizata de catre Dan Chisu in 1995 si de atunci a devenit producatorul evenimentului in Romania .
Evenimentul are si pagina oficiala pe facebook:
Spot promo: