paginile pe care sunt postate filmuletele fiind accesate, de la inceputul campaniei, in luna iulie, pana in prezent, de peste 35.000 de vizitatori. Concursul, o noua initiativa inedita marca TIFF, este menit sa dea posibilitatea tinerilor romani sa isi exprime creativ opinia cu privire la destinul european al tarii noastre prin intermediul povestilor in imagini. Tinerii intre 14 si 35 de ani interesati sa participe la acest proiect trebuie sa realizeze un scurt metraj in care sa arate, prin imagini, cum le-a schimbat viata aderarea Romaniei la UE. La concurs pot participa atat tineri din tara, cat si tineri romani care locuiesc in alte tari din Europa. Filmuletele, care trebuie sa aiba intre 1 si 5 minute, sunt postate pe http://cinefan.ro">iar vizitatorii acestui site decid ce scurt-metraje vor fi evaluate de un juriu de specialitate. Castigatorii concursului vor participa la o dezbatere televizata pe tema integrarii europene si se vor regasi printre invitatii celei de-a opta editii a Festivalului International de Film Transilvania, de la Cluj-Napoca, din iunie 2009. De asemenea, scurt metrajele invingatoare vor fi difuzate in cadrul evenimentelor organizate de TIFF pe parcursul urmatorului an. Filmele realizate pana acum vorbesc fara menajamente despre aderarea la Uniunea Europeana si efectele acesteia asupra vietii de zi cu zi a romanilor. I Cant Dream, un scurt metraj curajos care trateaza problema spinoasa a copiilor nevoiti sa creasca departe de parintii plecati la munca in strainatate, conduce in topul publicului, fiind urmat, la mica distanta, de Acea perioada a lunii, un slide-show ingenios cu o poveste inspirata din fapte reale care ironizeaza sistemul international de credite bancare. TIFF si Realitatea TV ii provoaca in continuare pe tinerii romani sa participe la competitia Roman. European din 2007?, postandu-si filmuletele realizate cu aparatul foto, telefonul sau camera video pe site-ul Realitatea TV. Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati http://cinefan.ro">" />

Campania Roman. European din 2007?, initiata de Festivalul International de Film Transilvania si Realitatea TV si finantata de Ministerului Culturii si Cultelor in cadrul programului Anul European al Dialogului Intercultural AEDI, a adunat pana acum 11 scurt-metraje trimise de cineasti de ocazie din toata tara.

Acestea au fost uploadate si supuse unui vot al publicului pe site-ul Realitatea TV, http://cinefan.ro"> paginile pe care sunt postate filmuletele fiind accesate, de la inceputul campaniei, in luna iulie, pana in prezent, de peste 35.000 de vizitatori.

Concursul, o noua initiativa inedita marca TIFF, este menit sa dea posibilitatea tinerilor romani sa isi exprime creativ opinia cu privire la destinul european al tarii noastre prin intermediul povestilor in imagini.

Tinerii intre 14 si 35 de ani interesati sa participe la acest proiect trebuie sa realizeze un scurt metraj in care sa arate, prin imagini, cum le-a schimbat viata aderarea Romaniei la UE. La concurs pot participa atat tineri din tara, cat si tineri romani care locuiesc in alte tari din Europa.

Filmuletele, care trebuie sa aiba intre 1 si 5 minute, sunt postate pe http://cinefan.ro">iar vizitatorii acestui site decid ce scurt-metraje vor fi evaluate de un juriu de specialitate.

Castigatorii concursului vor participa la o dezbatere televizata pe tema integrarii europene si se vor regasi printre invitatii celei de-a opta editii a Festivalului International de Film Transilvania, de la Cluj-Napoca, din iunie 2009.

De asemenea, scurt metrajele invingatoare vor fi difuzate in cadrul evenimentelor organizate de TIFF pe parcursul urmatorului an.

Filmele realizate pana acum vorbesc fara menajamente despre aderarea la Uniunea Europeana si efectele acesteia asupra vietii de zi cu zi a romanilor.

I Cant Dream, un scurt metraj curajos care trateaza problema spinoasa a copiilor nevoiti sa creasca departe de parintii plecati la munca in strainatate, conduce in topul publicului, fiind urmat, la mica distanta, de Acea perioada a lunii, un slide-show ingenios cu o poveste inspirata din fapte reale care ironizeaza sistemul international de credite bancare.

TIFF si Realitatea TV ii provoaca in continuare pe tinerii romani sa participe la competitia Roman. European din 2007?, postandu-si filmuletele realizate cu aparatul foto, telefonul sau camera video pe site-ul Realitatea TV.

Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati http://cinefan.ro">

Campania Roman. European din 2007?, initiata de Festivalul International de Film Transilvania si Realitatea TV si finantata de Ministerului Culturii si Cultelor in cadrul programului Anul European al Dialogului Intercultural AEDI, a adunat pana acum 11 scurt-metraje trimise de cineasti de ocazie din toata tara.

Acestea au fost uploadate si supuse unui vot al publicului pe site-ul Realitatea TV, http://cinefan.ro"> paginile pe care sunt postate filmuletele fiind accesate, de la inceputul campaniei, in luna iulie, pana in prezent, de peste 35.000 de vizitatori.

Concursul, o noua initiativa inedita marca TIFF, este menit sa dea posibilitatea tinerilor romani sa isi exprime creativ opinia cu privire la destinul european al tarii noastre prin intermediul povestilor in imagini.

Tinerii intre 14 si 35 de ani interesati sa participe la acest proiect trebuie sa realizeze un scurt metraj in care sa arate, prin imagini, cum le-a schimbat viata aderarea Romaniei la UE. La concurs pot participa atat tineri din tara, cat si tineri romani care locuiesc in alte tari din Europa.

Filmuletele, care trebuie sa aiba intre 1 si 5 minute, sunt postate pe http://cinefan.ro">iar vizitatorii acestui site decid ce scurt-metraje vor fi evaluate de un juriu de specialitate.

Castigatorii concursului vor participa la o dezbatere televizata pe tema integrarii europene si se vor regasi printre invitatii celei de-a opta editii a Festivalului International de Film Transilvania, de la Cluj-Napoca, din iunie 2009.

De asemenea, scurt metrajele invingatoare vor fi difuzate in cadrul evenimentelor organizate de TIFF pe parcursul urmatorului an.

Filmele realizate pana acum vorbesc fara menajamente despre aderarea la Uniunea Europeana si efectele acesteia asupra vietii de zi cu zi a romanilor.

I Cant Dream, un scurt metraj curajos care trateaza problema spinoasa a copiilor nevoiti sa creasca departe de parintii plecati la munca in strainatate, conduce in topul publicului, fiind urmat, la mica distanta, de Acea perioada a lunii, un slide-show ingenios cu o poveste inspirata din fapte reale care ironizeaza sistemul international de credite bancare.

TIFF si Realitatea TV ii provoaca in continuare pe tinerii romani sa participe la competitia Roman. European din 2007?, postandu-si filmuletele realizate cu aparatul foto, telefonul sau camera video pe site-ul Realitatea TV.

Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati http://cinefan.ro">